برخی تکنیک های بهینه سازی
- پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ
خوب همونجور که از موضوع مطلب معلوم هست در این پست قراره برخی از تکنیک های بهینه سازی در یونیتی رو آموزش بدم
1-سعی کنید به جای void Update از void FixedUpdate یا LateUpdate استفاده کنید
2- برای ساخت تیر از Collider و OnTriggerEnter استفاده کنید بهتر از Ray در Update است
3-انیماتور رو در صورتی که نیاز ندارید غیرفعال کنید
4-مقدار Far دوربین رو کم کنید تا اشیا کم تری Render شوند
5-سایه های اشیا رو اگر نیاز ندارید خاموش کنید با این روش : GameObject رو انتخاب کنید سپس به قسمت MeshRender رفته و CastShadow رو Off کنید
6-از void OnGUI کم استفاده کنید زیرا در هر فریم این تابع اجرا می شود وبه جای OnGUI میتوانید از سیستم UI یونیتی استفاده کنید
7-سعی کنید متغیر catch کنید با این روش:در رویداد Start به جای Update کد های Catch رو بنویسید مثلا : ;()<myRigidBody = GetComponent<Rigidbody
و میتونید با این متغییر myRigidBody تغییرات رو اعمال کنید
اگر نکته ی دیگه ای به ذهنم رسید اضافه خواهم کرد
- ۹۵/۰۱/۰۵