MGames

بازی سازی یونیتی توسط MGames

MGames

بازی سازی یونیتی توسط MGames

MGames

ساخت بازی با یونیتی توسط گروه MGames و همچنین اراعه ی بازی های این گروه در این وبلاگ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۵، ۲۳:۱۲ - amr
    عالی
نویسندگان

برخی تکنیک های بهینه سازی

خوب همونجور که از موضوع مطلب معلوم هست در این پست قراره برخی از تکنیک های بهینه سازی در یونیتی رو آموزش بدم

1-سعی کنید به جای void Update از void FixedUpdate یا LateUpdate استفاده کنید

2- برای ساخت تیر از Collider و OnTriggerEnter استفاده کنید بهتر از Ray در Update است

3-انیماتور رو در صورتی که نیاز ندارید غیرفعال کنید

4-مقدار Far دوربین رو کم کنید تا اشیا کم تری Render شوند

5-سایه های اشیا رو اگر نیاز ندارید خاموش کنید با این روش : GameObject رو انتخاب کنید سپس به قسمت MeshRender رفته و CastShadow رو Off کنید

6-از void OnGUI کم استفاده کنید زیرا در هر فریم این تابع اجرا می شود وبه جای OnGUI میتوانید از سیستم UI یونیتی استفاده کنید

7-سعی کنید متغیر catch کنید با این روش:در رویداد Start به جای Update کد های Catch رو بنویسید مثلا : ;()<myRigidBody = GetComponent<Rigidbody

و میتونید با این متغییر myRigidBody تغییرات رو اعمال کنید

اگر نکته ی دیگه ای به ذهنم رسید اضافه خواهم کرد

  • MGames

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی