ذخیره و بارگزاری متغییر در یونیتی
- يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ
برای ذخیره متغییر باید مشخص کنید متغییر از کدام نوع هست
اگر متغییری که میخواهید ذخیره کنید int باشد
(3,"")PlayerPrefs.SetInt
درون "" باید یک اسم برای متغییر انتخاب کنید مثلا اگر demo را انتخاب کنید باید اینگونه بنویسید "demo"
و به جای 3 میتوانید مقدار int را بنویسید مثلا اگر میخواهید متغییر int به نام myint رو سیو کنید باید عدد 3 را پاک
و به جای آن myint رو بزارید یا میتونید یه عدد جاش بزارید
و برای لود کردن اون میتونید از
;("")PlayerPrefs.GetInt
استفاده کنید
به جای "" باید اسم متغییری که قبلا سیو کردید رو بدید مثلا اگر مثل کد بالا اسم رو demo نوشته باشید باید بنویسید "Demo" :
;("")int a = PlayerPrefs.GetInt
در مثال بالا مقدار رو بارگزاری میکنه و درون متغییری به نام a میریزه
برای ذخیره و بارگزاری String , Float کافیه اون Int درون کد PlayerPrefs.GetInt یا Int درون کد PlayerPrefs.SetInt رو به String یا به Float تغییر بدید
- ۹۵/۰۷/۱۱