MGames

بازی سازی یونیتی توسط MGames

MGames

بازی سازی یونیتی توسط MGames

MGames

ساخت بازی با یونیتی توسط گروه MGames و همچنین اراعه ی بازی های این گروه در این وبلاگ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۵، ۲۳:۱۲ - amr
    عالی
نویسندگان

ذخیره و بارگزاری متغییر در یونیتی

برای ذخیره متغییر باید مشخص کنید متغییر از کدام نوع هست


اگر متغییری که میخواهید ذخیره کنید int باشد

(3,"")PlayerPrefs.SetInt

درون "" باید یک اسم برای متغییر انتخاب کنید مثلا اگر demo را انتخاب کنید باید اینگونه بنویسید "demo"

و به جای 3 میتوانید مقدار int را بنویسید مثلا اگر میخواهید متغییر int به نام myint رو سیو کنید باید عدد 3 را پاک

و به جای آن myint رو بزارید یا میتونید یه عدد جاش بزارید

و برای لود کردن اون میتونید از

;("")PlayerPrefs.GetInt

استفاده کنید

به جای "" باید اسم متغییری  که قبلا سیو کردید رو بدید مثلا اگر مثل کد بالا اسم رو demo نوشته باشید باید بنویسید "Demo" :

;("")int a = PlayerPrefs.GetInt

در مثال بالا مقدار رو بارگزاری میکنه و درون متغییری به نام a میریزه

برای ذخیره و بارگزاری String , Float کافیه اون Int درون کد PlayerPrefs.GetInt یا Int درون کد PlayerPrefs.SetInt رو به String یا به Float تغییر بدید

  • MGames

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی