خب در این قسمت از آموزشات یونیتی
یاد خواهید گرفت که چگونه یک کاراکتر
دو بعدی را انیمیت و برای آن انیمیشن
بسازید
زیاد توضیح نمی دهم ...
این متغییر ها در C# بکار میروند و یک مقدار از فضای بازی شما یا برنامه ی شما را اشغال می کنند
در جدول بالا حجم هر کدام + محدوده ی هر کدام + نام آنها وجود دارد
در این قسمت از آموزشات ساخت بازی با یونیتی
یاد خواهید گرفت که چگونه یک هوش مصنوعی
ساده بسازید که هروقت شما از دشمن دور شدید
دشمن شما را تعقیب نمی کند و اگر به ان نزدیک شدید
دوباره شما را تعقیب میکند.
هزینه : کانال تلگرام را اشتراک بگزارید و اگر در کانال عضو نیستید عضو شوید زیرا آموزشات زیادی آن جا گزاشته خواهد شد
در این فیلم شما یاد خواهید گرفت که
چگونه یک کاراکتر را ریگ کنید تا بتوانید
در بازی هایتان به آن انیمیشن دهید یا
برایش انیمیشن بسازید
زیاد توضیح نمی دهم ...
لینک دانلود فیلم آموزشی با حجم 20 مگابایت
منبع : learningtv.ir
سورس مدیا پلیر برای گیم میکر
بسیار کاربردی و میتواند آهنگ های
درون هر پوشه ای از کامپیوتر را انتخاب
و آن اجرا کنید.
در این قسمت از آموزش به در خواست یکی از دوستان قرار شد کاری کنیم که بین 4 شرط (if) وقفه
انداخته شود یعنی بین هر کدام دو ثانیه وقفه ایجاد شود با ما همراه باشید
خب بریم سراغ (آموزش این آموزش متنی هست)
یه اسکریپت ایجاد کنید
سپس کد زیر رو توش بنویسید:
float Dealy = 2;//Zaman
void Start(){
Check0 ();
}
void Check0(){
print ("If : 1 Checked Time : " + Time.time.ToString ());
Invoke ("Check1", Dealy);
}
void Check1(){
print ("If : 2 Checked Time : " + Time.time.ToString ());
Invoke ("Check2", Dealy);
}
void Check2(){
print ("If : 3 Checked Time : " + Time.time.ToString ());
Invoke ("Check3", Dealy);
}
void Check3(){
print ("If : 4 Checked Time : " + Time.time.ToString ());
}
در حال حاضر میتوانید شرط هایتان را در 4 توابع Check 1 , Check 2 , Check 3 , Check 0 بنویسید
دقت داشته باشید که هر وقت خواستید شرط ها چک شود باید تابع Check 0 را فراخوانی کنید سپس
به طور خودکار بقیه فراخوانی خواهند شد و ان متغییر Dealy هم وقفه هست
به کانال تلگرام ما سر بزنید و آن را اشتراک بگزارید
با نظرات خود ما را حمایت کنید
با تشکر